Livrare si returnare produse din magazin

Livrarea produselor

SCAUNELE DE BIROU - LIVRARE GRATUITA ( cantitate minima o bucata )

SCAUNELE DE CONFERINTA - LIVRARE GRATUITA ( cantitate minima doua bucati )

SCAUNE CU MASAJ - LIVRARE GRATUITA ( cantitate minima o bucata )

SCAUNE DE BUCATARIE - Exceptind modele MO2016 , MO2090 , MO2010 , MO1010 , toate scaunele au LIVRARE GRATUITA ( cantitate minima patru bucati )

SCAUNE DE BAR - LIVRARE GRATUITA ( cantitate minima doua bucati )

SCAUNE DE RELAXARE - LIVRARE GRATUITA ( cantitate minima doua bucati )

SCAUNE DE COPII - LIVRARE GRATUITA ( cantitate minima o bucata )

________________________________________________

COMPONENTE DE SCAUNE - TRANSPORT CONTRA COST , contravaloarea acestuia apare dupa adaugarea produsului in cos

Prin Posta Romana - colete postale cu ramburs
Comanda trebuie ridicata de client de la Posta in 2 - 3 zile pe baza buletinului ( adresa de livrare trebuie sa fie cea de pe buletin ) ; putem folosi serviciul POST RESTANT in cazul in care aveti alta adresa pe buletin dar trebuie sa ne comunicati numarul Oficiului Postal de unde doriti sa ridicati coletul .
 
Prin Fan Courier
Comanda ajunge in maxim 48 ore de la confirmare .
Curierul dorit de client
Mentionati firma in campul " Lasati un mesaj" din formularul de comanda
Plata transportului se efectueaza la destinatar
______________________________
MESE : TRANSPORT CONTRA COST
SISTEME DE INCALZIRE - LIVRARE GRATUITA
______________________________

Returnarea produselor

Clientii MagazinArena.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Firma noastra va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (Ex: zgarieturi, taieri ale tapiteriei, piese lovite, lipsa componentelor) sau daca asupra produsului au fost efectuate modificari ce tin de aspect sau forma (suduri, modificari mecanice, etc), deasemenea daca ambalajele si/sau cutia originala ale produsului au fost deteriorate din diverse motive, ne rezervam dreptul de a refuza primirea retur a produsului respectiv, produsul urmand a fi returnat clientului.

Despre produse