Informatii utile - sisteme de incalzire electrice

Garantia

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte. Termenul de garantie este specificat in dreptul fiecarui produs afisat pe www.magazinarena.ro . Lipsa certificatului de garantie a produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa magazin.arena@gmail.com . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Service-ul

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. In cazul certificatului de garantie emis de InfraPanel, produsul reclamat defect trebuie prezentat la unul din punctele de lucru InfraPanel a carui adresa este mentionata in certificatul de garantie. Daca in orasul dvs. nu exista un punct de lucru InfraPanel, produsul reclamat defect poate fi expediat prin intermediul serviciului de curierat Fan Courier, la adresa punctului de lucru InfraPanel din Tirgu Mures, str. Stramba nr.48, costul transportului urmand sa fie suportat de catre InfraPanel. In cazul in care defectul reclamat de catre client nu se confirma costul de transport, tur-retur, este suportat de catre client. Va rugam sa trimiteti produsele reclamate ca si defecte doar in ambalajele originale. InfraPanel nu raspunde pentru eventualele deteriorari ce pot surveni in timpul transportului pentru produsele care nu sunt ambalate in ambalajul original. Produsul reclamat ca si defect trebuie sa fie obligatoriu insotit de urmatoarele documente: copie dupa factura fiscala cu care a fost achizitionat produsul, certificatul de garantie in original si o descriere scrisa a defectului.

Retururi de produse

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de InfraPanel.

- Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la sediul InfraPanel sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

- Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport ale produsului corect vor fi suportate de InfraPanel.

NOTA

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Renuntarea la cumparare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur prin transfer bancar in contul specificat in cererea de renuntare la cumparare. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

CERTIFICARI: